danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

  • ۰
  • ۰

لوله‌های زهکشی

لوله‌ها در عملیات زه کش اهمیت زیادی دارند. مهمترین موارد کاربرد لوله‌های زهکش در زمینهای کشاورزی خارج کردن آب اضافه حاصل از آبیاری یا بارندگی است. در نتیجه استفاده از یک لوله پی وی سی زهکش سیستم زهکش زیر زمینی، توازن خوبی بین آب و اکسیژن خاک ایجاد می‌شود و به خوبی مشکل ماندآبی را حل می‌کند.

 

لوله کاروگیت با توجه به اینکه قدرت تحمل بارهای نیوتونی و فشار حلقوی را دارد قابل استفاده در سیستم های فاضلاب بهداشت و صنعتی می باشد. برای جمع آوری خطوط فاضلاب و زه کش های شبکه ای در هر نیم متر از لوله کاروگیت استفاده می شود.

دریچه منهول

دریچه منهول یا دریچه چاه‌ فاضلاب پوششی است که بر روی منهول ها، چاه های فاضلابی و مخابراتی استفاده می شود. دریچه منهول دارای دو بخش اصلی درب و کلاف (طوقه) و اجزای فرعی شامل قفل و دستگیره بنا تشکیل شده است.

در سیستم فاضلاب شهری از دریچه منهول برای جمع آوری آب سطحی معابر حین باران، در صنایع مختلف اعم از آب و فاضلاب، مخابرات، پتروشیمی، راه سازی و ... کاربرد دارد.

درب منهول معمولا بر روی منهول پلی اتیلن قرار دارد و عمدتا از درب منهول برای بازدید سپتیک تانک میتوان استفاده نمود.

  • ۰۰/۰۵/۱۴
  • danapeyvast links

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی