danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

  • ۰
  • ۰

کارخانه تولید کننده لوله کاروگیت

اصولاً تولید کننده های لوله های دوجداره ی کاروگیت با تحقیقات فراوان و با تکیه بر دانش مدیران و واحد تحقیق و توسعه خود می‌توانند تغییراتی (انحصاری و مبتکرانه ) در قالب های کاروگیتور ایجاد کنند که نتیجه آن تولید لوله هایی بسیار مقاوم‌تر ، با کیفیت‌تر و با عمری طولانی‌تر خواهد بود .

 

 

نکات مهم در کارخانه لوله کاروگیت دوجداره

در ساخت هر محصولی باید نکاتی را پیش از شروع اجرای پروژه ی مربوط به آن در نظر گرفت و اینکه آیا امکان فراهم کردن شرایط مربوط به آن وجود دارد یا خیر.

  1. بهتر است از برندهای اکسترودر تولید لوله پلی اتیلن که از برندهای معتبر و شناخته شده اروپایی میباشند استفاده کرد
  2. خط تولید باید مجهز به سیستم‌های کنترل مدرن و خودکار در حین تولید باشد که امکان ایجاد هر گونه خطایی در حین تولید لوله را به صفر برساند.
  3. سال ساخت اکسترودر ها و دیگر ادوات خط تولید و در واقع مدل دستگاه ها جدید باشد.
  4. از مارکینگ روی پلی‌اتیلن و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  5. با توجه به استاندارد ها از آنها نگهداری و یا آنها را حمل و انبار کنیم.
  6. فضا و محیط کارخانه لوله کاروگیت منظم و فاقد هر گونه عنصر مازاد باشد.
  7. محل نگهداری مواد اولیه در سایه و به دور از رطوبت باشد.
  8. مواد اولیه از طریق سیلو به داخل اکسترودر ها تزریق گردد.

 

زه کشی خاک

 یک فرایند طبیعی است که در آن آب در اثر نیروی جاذبه و از طریق خاک، از داخل و خارج خاک حرکت می کند. زهکش یکی از اجزای چرخه هیدرولوژیک جهانی است و نهرها و رودخانه ها مجاری زهکشی توسعه یافته طبیعی هستند که از طریق آنها مقداری آب هنگام انتقال باران در نهایت به اقیانوس ها به سطح زمین می رسد. این فرآیند طبیعی همچنین آبی را فراهم می کند که از قنات، چشمه، جریان ریزش و شارژ مجدد آب خوان ها پشتیبانی کند. هنگامی که آب از خاک خارج می شود، هوا به فضای قبلی اشغال شده توسط آب منتقل می شود. این فرایند هوا دهی نامیده می شود. هوا دهی کافی خاک برای حفظ ریشه های سالم گیاهان و بسیاری از ارگانیسم های مفید که در خاک زندگی می کنند و برای تنفس به اکسیژن نیاز دارند، حیاتی است. با تغییر نسبت آب و هوا در خاک در نتیجه زهکشی خاک، توانایی خاک در تأمین حمایت و کشش برای حیوانات و وسایل نقلیه (قابلیت تردد) با تغییر مقاومت خاک با محتوای آب تغییر می یابد

  • ۰۰/۰۶/۰۴
  • danapeyvast links

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی