danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

  • ۰
  • ۰

پکیج تصفیه فاضلاب

به کمک روش های فیزیکی، شیمایی و بیولوژیکی ناخالصی های و آلودگی های موجود در پکیج تصفیه فاضلاب کاهش می یابد. در انتهای فرآیند پسابی تمیز و بدون بو خواهیم داشت و حتی به چرخه طبیعت برمی گردد. از پکیج تصفیه فاضلاب برای تصیه فاضلاب بهداشتی، تصفیه فاضلاب صنعتی و گندزدایی می توان استفاده نمود.

پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی 

بیش از 80 درصد از آب مصرفی این مراکز به فاضلاب تبدیل می شود اما در این میان درصد کمی ناخالصی جامد در این فاضلاب ها وجود دارد. همین درصد کم ناخالصی می تواند آلودگی های بسیاری به وجود آورد. لازم به ذکر است که  1000 لیتر فاضلاب تصفیه نشده می تواند 40000 تا 60000 لیتر آب را آلوده کندبا در نظر گرفتن کمبود آب شیرین در جهان، این کار باعث می شود که علاوه بر حفاظت از محیط زیست، یک منبع آب ثابت و مطمئن برای بخش کشاورزی و صنعت ایجاد شود.

مخزن سپتیک تانک در تصفیه فاضلاب مقدماتی 

سپتیک تانک مخزنی به شکل بیضی یا مستطیل می باشد. پساب در این مخزن به صورت مداوم جریان دارد و مخزن سپتیک تانک می توند با سرعت کم تصفیه فاضلاب مقدماتی را انجام دهد.

مخزن سپتیک تانک

چربی گیر فاضلاب

پساب موجود در فاضلاب های بهداشتی دارای میزان کمی می باشد و نیاز به استفاده از تجهیزات برای تصفیه نمی باشد. اما در فاضلاب های صنعتی مانند پکیج تصفیه فاضلاب رستوران، پکیج تصفیه فاضلاب پتروشیمی، پکیج تصفیه فاضلاب صنایع غذایی و ... حتما نیاز به یک دستگاه چربی گیر برای حذف روغن و چربی موجود در پساب می باشد. به دلیل اختلاف دانسیته چربی و روغن با آب برای حذف چربی و روغن از آب از روش شناورسازی استفاده می شود.

نظرات (۲)

  • معرفی سیونت
  • با سلام و عرض احترام.

    سیونت اولین و تنها پلتفرم خرید و فروش فایل همراه با گارانتی راه اندازی شد. هم اکنون با ساخت غرفه و ثبت فایل های خود، درآمد میلیونی کسب نمایید.

    منتظر حضورتان هستیم.

    https://savenet.ir

     

    <p>سالانه حجم زیادی از آب در منازل مسکونی جهت مصارف بهداشتی چون شستشوی سطوح، ظروف و لباس، سرویس های بهداشتی و استحمام بکار گرفته می شود، فاضلاب حاصل از این طریق به عنوان فاضلاب بهداشتی شناخته می شود. از آنجائیکه&nbsp; فاضلاب بهداشتی در نتیجه فعالیت انسانی تولید می شود، گاها با نام فاضلاب خانگی یا انسانی نیز شناخته می شود. شرکت مهندسین تصفیه فاضلاب مهاب اقدام به تولید <a href="https://mahaab.net/services_category/sanitary-wastewater-treatment/">پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی</a> یا همان پکیج تصفیه فاضلاب مجتمع های مسکونی نموده است که نقش بسزایی در کاهش آلودگی محیط زیست ایفا می کند، ضمن اینکه آب حاصل از تصفیه فاضلاب می تواند مجددا به کار گرفته شود.</p>

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی