danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

  • ۰
  • ۰

پکیج تصفیه آب صنعتی 

در راستای از بین بردن املاح و شوری آب، دستگاه های آب شیرین کن صنعتی (دستگاه تصفیه آب صنعتی) و دستگاه RO (پکیج تصفیه آب صنعتی) به بازار عرضه شده است. شیوه عملکرد این دستگاه ها به این صورت است که در هر شبانه روز طی فرایند اسمز معکوس (واررونه)، حجم های بالاتر از ۵ متر مکعب آب تصفیه می شود. در نهایت آب نهایی، آبی شیرین و فاقد املاح است.

مکانیسم دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب خانگی بر مبنای اسمز معکوس طراحی شده است. در این راستا فشار در جریان آب ورودی به اندازه ای افزایش می یابد که بتواند بر فشار اسمز معمول غلبه و از غشا نیمه تراوا عبور کند. حاصل این اختلاف فشار تقسیم شدن آب خام ورودی به دو جریان آب با املاح بسیار پایین و آب با املاح بسیار بالا ( آب غلیظ) است.

در جهت عبور آب خالص از غشاء نیمه تراوا لازم است که فشار وارد شده بر آب خام ورودی بیشتر از فشار اسمزی باشد در این صورت مواد محلولی که در پشت غشاء باقی مانده است، وارد جریان غلیظ می شود. جریان غلیظ به سیستم آب خام برای تصفیه مجدد باز می گردد یا به صورت کامل دفع می شود. با کمک این روش آب عبور کرده از غشا حدود ۹۵ تا ۹۹ درصد از املاح خود را از دست می دهد پس می توان آن را آب شیرین نامید.

فرآیند اسمز معکوسRO

لازم به ذکر است که اگر در فرایند اسمز معکوس با فیلتراسیون متقاطع از فیلتراسیون طبیعی استفاده شود می توان شاهد عبور مواد جامد از غشا و گرفتگی آن بود. در فیلتراسیون متقاطع اصولا در یک سمت غشا آب خالص و در سمت دیگر مواد محلول قرار دارد به همین دلیل برای جلوگیری از گرفتگی غشا و ممانعت از عبور آب غلیظ از جریان آشفته استفاده می شود.

تصفیه آب و فرآیند نمک‌ زدایی از آب
تصفیه آب و فرآیند نمک‌ زدایی از آب
  • ۰۰/۰۶/۰۶
  • danapeyvast links

آب شیرین کن

تصفیه آب صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی