danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

  • ۰
  • ۰

تصفیه فاضلاب صنعتی کارخانه

استفاده و بکارگیری از پکیج تصفیه فاضلاب کارخانه ها برای تصفیه فاضلاب صنعتی امری ضروری است. چرا که کیفیت و کمیت پساب صنعتی به تناسب فرآیند تولید، سطح نظارت بر نحوه فعالیت واحد صنعتی، هزینه تامین آب، وضـعیت تاسیسات بهداشتی رفاهی، سهولت دسترسی و دفع فاضلاب، نوع مـاده اولیه و فراورده تولیدی، ، مساحت فضای سبز و محوطه، وجود سامانه های بازچرخانی و میزان استفاده مجدد متغیر است. حد استاندارد برای تصفیه پساب با توجه به حجم فاضلاب تولید شده و کیفیت آن تعیین می شود که این امر با توجه به فرآیند تولیدات کارخانه، مواد اولیه و فرآورده های تولیدی، میزان نظارت بر نحوه فعالیتها، مساحت فضای سبز، نوع خدمات بهداشتی  و رفاهی و میزان استفاده مجدد، متغیر خواهد بود. پکیج تصفیه فاضلاب کارخانه با توجه به مجموعه ی این عوامل انتخاب می شوند تا کارایی بهتری داشته باشند.


برطبق گزارش های اعلام شده توسط طرح جامع آب کشور، تمامی آب مورد نیاز در معادن و صنایع در سال ۱۳۶۲ برابر با ۹/۴۴۱ و در سال ۱۳۷۳ برابر با ۶۶۳ میلیون مترمکعب بوده است. این میزان در سال ۱۳۸۰ به ۱۰۷۹ میلیون مترمکعب افزایش یافته و در سال ۱۳۹۵ به نزدیک ۱۶۴۶ میلیون مترمکعب رسیده است، بر همین اساس ضریب تبدیل آب مصرفی به فاضلاب در صنایع بزرگ ۵۴/۰ مشخص شده است. بیشترین سهم برداشت آب را صنایع غذایی و آشامیدنی ها با ۲۹ درصد داشته و سپس از آن صنایع شیمیایی با ۲۰ درصد سهم دارای مقام دوم است.

پکیج تصفیه فاضلاب کارخانه

فاضلاب کارخانه ها به آن بخش از آب مصرف شده در نتیجه ی عملکردهای گوناگون کارخانه ی مورد نظر گفته می شود که اکنون از چرخه ی آب مصرفی خارج شده و حاوی میزان زیادی آلاینده و مواد شیمیایی و چربی و روغن است. امروزه با استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، دیگر این حجم از آب ها، غیر قابل استفاده نیستند، بلکه طی فرایند های مشخصی پاکسازی شده و آماده ی استفاده ی مجدد می شوند یا در برخی موارد با تصفیه ی آن و رسیدن به حد استاندارد و بی ضرر برای محیط زیست و جانوران، به درون دریاها و رودخانه ها سرازیر می شوند و یا در محیط هایی مشخص تخلیه می شوند.

 

پکیج تصفیه فاضلاب کارخانه - تصفیه فاضلاب - پکیج تصفیه فاضلاب
قیمت پکیج تصفیه فاضلاب کارخانه
  • ۰۰/۰۴/۳۱
  • danapeyvast links

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی