danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

danapeyvastlinks

  • ۰
  • ۰

ﭘﻮﺷﺶ ﻣﺤﺎﻓﻈﺘﯽ ﺳﻄﻮﺡ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻟﻮﻟﻪ

 

در صورت وجود خاک با خاصیت خورندگی در محل نصب لوله ها و یا تماس لوله با آب های سطحی و زیرزمینی، داشتن پوشش محافظتی در سطوح خارجی در لوله ها امری بسیار ضروری می باشد. ﻣﺤﺎﻓﻈﺖ ﺳﻄﻮﺡ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻟﻮﻟﻪﻫﺎی ﺑﺘﻨﯽ ﻣﺴﻠﺢ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺍﺯ ﻧﻔﻮﺫ ﻣﻮﺍﺩ ﺧﻮﺭﻧﺪﻩ و ﺗﺨﺮﯾﺐ ﻻﯾﻪﻫﺎی ﻣﯿﻠﮕﺮﺩ ﺍﺯ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮی ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ.

 

مشخصات لوله پایپ جکینگ

لوله بتنی پایپ جکینگ، که عموماً در قطرهای کوچکتر به عنوان ریزتنظیم نامیده می شود، روشی برای نصب خطوط لوله بتنی زیرزمینی، مجاری و آبریز است. جک های هیدرولیکی قدرتمندی برای فشار دادن لوله های طراحی شده مخصوص به زمین از پشت لایه همزمان با حفاری در داخل آن استفاده می شود. این روش هنگام حفر تونل، یک خط لوله انعطاف پذیر، ساختاری، ضد آب و منقضی شده را فراهم می کند. طیف وسیعی از سیستم های حفاری مکانیکی و کنترل از راه دور موجود است. لوله ها در محدوده ۱۵۰ تا ۳۰۰۰ میلی متر با استفاده از سیستم مناسب قابل نصب هستند. تلرانس ساخت و ساز با سایر روش های تونل زنی قابل مقایسه است و روش پایپ جکینگ به طور کلی نسبت به سیستم های جایگزین به تراز کمتری نیاز دارد. پشتیبانی زمینی شایسته ای ایجاد کرده و حرکت بالقوه زمین را کاهش می دهد. روشهای حفاری مکانیکی مشابه روشهای دیگر استفاده از تونل زنی است. برای انواع مختلفی از شرایط زمینی می توان از سپر، حفاری و پشتیبانی از صورت استفاده کرد.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله های بتنی فاضلابی

تفاوت قیمت لوله های بتنی به میزان و کیفیت مواد اولیه بستگی دارد، لوله شاپ با بیش از ده سال سابقه کار در حوزه انواع لوله و اتصالات تصفیه آب و فاضلاب حضوری فعال دارد. این شرکت همواره با تکیه بر سرمایه انسانی متخصص خود توانسته است تجربه‎هایی موفق در جهت نیل به اهداف استراتژیک خود کسب نماید.

  • ۰۰/۰۴/۲۶
  • danapeyvast links

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی